تکست آهنگ چرا ازم بدت میاد از هیچکس
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

هیچ کس
گوش کن 


چرا ازم تو بدت میاد؟ دست بالا 
چرا ازم تو بدت میاد؟ صفر بیستو یک حالا 
در آرزوی مرگ شیرین گفته ها ما لات های بی خطریم نفس گفت به ما 
چرا ازم بدت میاد چرا داری نفرت وقتی منو میبینی بگو دوست داری چقدر 
که نفوذ کنی به من چیزی جور کنی که من هرچی که آبرو دارم به باد بدم 
سیر صعودی داره فشارت کاری ندارم به کارت این آهنگو گوش کن تا بهت چیزایی رو کنم ثابت 
صدام بکن هیچ کس سروش سابق همیشه اینطوری میخونم تا که نبره خوابت 
چرا ازم بدت میاد چونکه صدام خش داره یا که چونکه بچه ی ونکم کدش هشت داره 
یا که چونکه شیش تا دنگ خیابون به اسم منه گنگه حواسمو جمع میکنم تا نخوره گنده 
چونکه قوانین رنده توی جنگل بزرگ همیشه کوچیکو خرده 
این واسه کسایی که ازم بد بگن پس حرفامو میزنم بعد میرم 
چه هیزم تری من به شما فروختم؟ که اینطوری تو خیانت من سوختم؟ 
چرا ازم تو بدت میاد؟ دست بالا 
چرا ازم تو بدت میاد؟ صفر بیستو یک حالا 
گوش کن 
هنوزم یه علامت سوال روی کلمه چرا فکر بیشتر آدما روی کل کله 
مایه دارا همشون کل دارن سر پول و پله بگن نصف دنیا که از زره زورو زره 
اگه آمادگی داری بریم سر سوالای بعدم بحثا باشه واسه بعدا 
چرا ازم بدت میاد چونکه رپ کنم نکنه میخوای این کارو من بس کنم 
یا چونکه من وطن پرستم تعصب دارم از ایران یه بهشت تصور دارم 
احترام میذارم به سربازایی که مردن از دست ازرائیل من یه خوردم 
چیزی که میکنی فکر تو بگو به هر شکل تا که بزنی تو پلک باعث میشم کنی شرک 
با حرفام نگو چرا اینقدر حرف زدی بگو چرا ازم بدت میاد لعنتی 
در آرزوی مرگ شیرین گفته ها ما لات های بی خطریم نفس گفت به ما 
چرا ازم تو بدت میاد؟ دست بالا 
چرا ازم تو بدت میاد؟ صفر بیستو یک حالا 
چرا ازم بدت میاد چون آتیش تو چشامه یا وقتی منو مست می بینی میگی چه شاده 
رپ کن دوست نداری با تریپ ساده هرکی تیریپ بگی بزنه میگی شاخه 
چرا ازم بدت میاد چون سیبیل دارم؟ یا چونکه با هر جنس شاخ تریپ دارم 
شاید از قیافم بدت میاد مگه میخوای خواستگاری گرگ نما بیای 
ازم بدت میاد چونکه رپ من یکه یا که چونکه روی شیکم من صفر بیستو یکه 
من از بچگی بزرگ شدم با یه عقده پس نپرس چرا وحشیم چونکه 
بعضی وقتا یه حس به من میگه توی وجودت عشق داره کم میشه 
چرا هیچکس نمیفهمه هیچ کسو بهتر ما همینجا تموم بکنیم بحثو 
چرا ازم تو بدت میاد؟ دست بالا 
چرا ازم تو بدت میاد؟ صفر بیستو یک حالا 
ببینید واسه من اصلا مهم نیست که از این آهنگ خوشتون میاد یا نه 
چونکه چه خوشتون بیاد یا چه خوشتون نیاد 
واسه من هیچ فرقی نمیکنه 
این آهنگو بیشتر خوندم واسه اینکه خودم حال کنم 
میدونی چی میگم 

هیچکس







:: موضوعات مرتبط: تکست های هیچکس , ,
:: برچسب‌ها: تکست آهنگ چرا ازم بدت میاد از هیچکس , hichkas ,
:: بازدید از این مطلب : 2659
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: